PSV Vrouwen lanceert in aanloop naar de tweede seizoenshelft haar eigen social media-kanalen waarop het laatste nieuws rondom het vrouwenteam te volgen is. Vanaf maandag is PSV Vrouwen actief op Facebook, Instagram en YouTube.
Het vrouwenteam lanceert maandag haar eigen kanalen op social media onder de naam PSV Vrouwen. PSV is sinds juli 2012 actief in het vrouwenvoetbal en de sport heeft sindsdien een enorme ontwikkeling doorgemaakt als snelst groeiende teamsport van Nederland, mede dankzij de successen van het Nederlands vrouwenelftal. De oprichting van een eigen platform voor PSV Vrouwen om de groeiende achterban beter te bereiken is daarmee een logische stap. Op de kanalen van PSV Vrouwen zal dagelijks content worden gedeeld over en door het vrouwenteam.
‘Specifieke doelgroep’
“Het vrouwenvoetbal heeft de laatste jaren een enorme boost gekregen, mede door de mooie prestaties van het nationale team. We merken dat PSV Vrouwen een specifieke doelgroep heeft, en willen die doelgroep zo goed en gericht mogelijk op de hoogte houden over hun heldinnen. Via deze nieuwe kanalen delen we natuurlijk info over de wedstrijden en trainingen, maar willen we de speelsters ook actief laten communiceren met hun achterban door middel van bijvoorbeeld Q&A’s, Instagram-takeovers”, aldus Hanneke Jaanen, Coördinator Media bij PSV.
Volg PSV Vrouwen op social!
Er worden twee nieuwe kanalen gelanceerd voor PSV Vrouwen, namelijk op Facebook, en Instagram. Op het algemene YouTube-kanaal van de club is een aparte afspeellijst gecreëerd. Daarnaast blijft PSV Vrouwen te volgen via het officiële Twitteraccount van PSV (@PSV). Wil je ook de maandelijkse nieuwsbrief ontvangen? Laat dan via deze link je gegevens achter. Ga jij het vrouwenteam volgen?
Facebook: @psvvrouwen
Instagram: @psvvrouwen
YouTube: http://psv.media/2G5rvCK