PSV verlengt Sponsorship met Coca-Cola

PSV verlengt Sponsorship met Coca-Cola
2 min

Official Sponsor Coca-Cola blijft verbonden aan PSV. Het frisdrankconcern verlengt het contract met de club, dat al vele jaren loopt, voor de duur van drie seizoenen. Coca-Cola levert onder meer alle non-alcoholische dranken tijdens de wedstrijden van PSV.

Langdurig 
De verlengde samenwerking werd vrijdagochtend bekrachtigd middels handtekeningen op het kantoor van algemeen directeur Toon Gerbrands van PSV. “Coca-Cola is al jarenlang verbonden aan PSV, dat bewijst dat beide partijen goed bij elkaar passen”, aldus commercieel directeur Frans Janssen van PSV. “Wij hechten grote waarde aan langdurige sponsorovereenkomsten, Coca-Cola is daarin een voorbeeld. Wij zijn verheugd dat we dit partnership voort kunnen zetten en kunnen door ontwikkelen.”

‘Verheugd’
Coca-Cola gelooft dat beide partijen elkaar op het gebied van topsport en fanbeleving op ieder vlak versterken. “Wij zijn verheugd over deze samenwerking, waarin we al jaren samen groeien”, reageert William Breukel, Senior Manager National & Key Accounts van Coca-Cola. “We kijken met PSV steeds opnieuw naar de invulling van ons gezamenlijke sponsorship, om kansen voor groei te zien en om waarde te creëren voor zowel PSV, de cateraars bij PSV als Coca-Cola.”

Over Coca-Cola
Coca-Cola is ’s werelds grootste producent van niet-alcoholische dranken en brengt in Nederland 17 merken op de markt, waaronder Coca-Cola, Fanta, Sprite en Chaudfontaine. De 17 merken zijn samen goed voor meer dan zes miljoen consumpties per dag in Nederland. Coca-Cola investeert in de toekomst met een continue uitbreiding van haar aanbod van suikervrije en caloriearme dranken. Het bedrijf bouwt sterke merken van de hoogste kwaliteit die passen binnen een gebalanceerde leefstijl. Voor haar activiteiten, die met respect voor het milieu worden uitgevoerd, heeft Coca-Cola in Nederland ruim 725 medewerkers verdeeld over twee vestigingen.