PSV feliciteert hoofdsponsor Philips met de nieuwe merkpositionering, het nieuwe beeldmerk en de gisteren gepresenteerde ‘brandline’ Innovation and you. Het prachtige schildembleem getuigt van veel historisch besef, met tegelijkertijd de blik gericht op het jaar 2025. Na een fraaie onthullingscampagne is het nieuwe logo in de media positief ontvangen.
Het nieuwe Philips-beeldmerk.
PSV feliciteert hoofdsponsor Philips met de nieuwe merkpositionering, het nieuwe beeldmerk en de gisteren gepresenteerde ‘brandline’ Innovation and you. Het prachtige schildembleem getuigt van veel historisch besef, met tegelijkertijd de blik gericht op het jaar 2025. Na een fraaie onthullingscampagne is het nieuwe logo in de media positief ontvangen.
<b>Traditie van innovatie</b>
Hoofdsponsor Philips maakte woensdag haar nieuwe merkpositionering bekend, die voortbouwt op een lange traditie van zinvolle innovaties. Deze positionering zal ‘Sense and simplicity’ vervangen voor ‘Innovation and you’. Tegelijkertijd is de nieuwe vormgeving gepresenteerd van het alom bekende schildembleem. Het wereldwijd bekende beeldmerk dat stamt uit 1934, was destijds bedoeld om te verbeelden hoe innovatieve radiocommunicatie het leven van mensen verbeterde doordat de radio hen dichter bij elkaar bracht dan ooit. Het nieuwe vormgegeven schild krijgt een belangrijke rol in de nieuwe merkidentiteit van Philips. De bekende elementen zijn gehandhaafd, maar hebben nu een modernere uitstraling, die beter geschikt is voor digitale media en mobiele kanalen. “Het is een volgende stap in onze transformatie”, aldus topman Frans van Houten.
<i>PSV feliciteert Philips met deze zeer fraaie nieuwe uitstraling!</i>