Vier jaar lang heeft PSV met trots gespeeld met Freo achterop het wedstrijdshirt. Na dit seizoen scheiden de wegen en om de actieve samenwerking mooi af te sluiten onthulde PSV vrijdag een groot spandoek met de tekst ‘PSV is gek van Freo’. Het hangt aan de buitenzijde van De Lage Landen op de Vestdijk in Eindhoven.
Gedenkwaardige acties
Het partnership met Freo stond de afgelopen vier jaar bekend om de vele leuke acties voor PSV-fans. Zo verlootte Freo dit seizoen elke thuiswedstrijd een wedstrijdshirt van PSV via de Freo Fan Cam en mochten elf supporters in de rust van PSV - Heracles Almelo proberen raak te schieten in een Mercedes SLK cabrio. De winnaar van het Freo Cabrio Schieten mag een jaar lang gratis in deze wagen rijden.
Freo Leen League
Een van de hoogtepunten van de samenwerking was de Freo Leen League. Het was dé kans voor PSV-fans om een stukje van hun favoriete club te lenen. Op de website www.gekvanpsv.nl konden supporters aangeven wat ze graag van de huidige PSV-selectie wilden hebben. Bijvoorbeeld de spelersbus, een paar voetbalschoenen of een tandenborstel van Kevin Strootman. De meest originele motivatie won en mocht een van deze items een tijd lang lenen. Voor de lancering van deze campagne speelde PSV eenmalig met ‘te leen’ achterop het shirt. Met de campagne heeft Freo ook een prestigieuze reclameprijs veroverd, de Zilveren ADCN Lamp.
Eerbetoon aan Freo
Omdat Freo zich de afgelopen vier jaar trouw toonde aan PSV, wilde PSV graag iets terug te doen. Vrijdagochtend werd daarom een groot spandoek aan het gebouw van De Lage Landen onthuld met daarop de tekst ‘PSV is gek van Freo’. Dit was een complete verrassing voor Freo, dat de eigen voorgevel ‘gekaapt’ zag door PSV.