Internationale prijs voor Freo-campagne

Internationale prijs voor Freo-campagne
1 min

Met de campagne ‘Leen League’ heeft Freo wederom een prestigieuze prijs veroverd. De Web Marketing Association, een internationale online marketing community, heeft de shirtsponsor van PSV onderscheiden met de WebAward voor Outstanding Achievement in Website Development in de categorie Financial Services.

Met de campagne ‘Leen League’ heeft Freo wederom een prestigieuze prijs veroverd. De Web Marketing Association, een internationale online marketing community, heeft de shirtsponsor van PSV onderscheiden met de WebAward voor Outstanding Achievement in Website Development in de categorie Financial Services.

Een internationale prijs voor deze Freo-campagne. Een internationale prijs voor deze Freo-campagne.

Internationale erkenning

Eerder won Freo al de Zilveren ADCN Lamp, een prestigieuze reclameprijs in Nederland. Freo en reclamebureau Havas Worldwide, die de Freo Leen League samen ontwikkelden, hebben nu dus ook internationale erkenning gekregen voor hun campagne. In de Freo Leen League konden PSV fans van alles lenen van hun favoriete ploeg: het stadion, de spelersbus, de cornervlag, maar liefst 100 items waren 'te leen'. Enkele jaren geleden werd onder meer Walt Disney Internet Group onderscheiden met deze WebAward. Vandaar dat Freo en Havas Worldwide uitermate trots zijn met deze erkenning.

<i>PSV feliciteert Freo van harte met het winnen van de WebAward voor Outstanding Achievement in Website Development</i>