PSV verwelkomt STANLEY als nieuwe Official Tool Sponsor. Na samenwerkingen met topclubs als Olympique Marseille, Tottenham Hotspur en FC Barcelona kiest STANLEY nu ook voor een partnership met PSV.
Het gerenommeerde merk, onderdeel van Stanley Black & Decker, staat wereldwijd bekend om zijn hoogwaardige gereedschappen en innovatieve oplossingen voor zowel professionals als doe-het-zelvers.
STANLEY is “built to support” – een filosofie die verder gaat dan het leveren van gereedschap. Het merk wil niet alleen de spelers ondersteunen, maar ook een actieve rol spelen in het leven van de supporters, bijvoorbeeld met unieke ‘money can’t buy experiences’.
“PSV sluit uitstekend aan bij de waarden van het STANLEY-merk: iconisch en een basis voor vrijheid om reputaties op te bouwen, zowel binnen als buiten de werkplaats,” zegt Darren Barber, Senior Marketing Director bij STANLEY. “Wij zijn er om de echte fans en gemeenschappen te ondersteunen, wiens passie zowel de sport als de werkplaats vooruit helpt.”
“Wij zijn verheugd partner te worden van PSV, een icoon met een rijke geschiedenis in de voetbalwereld, net zoals STANLEY dat is in de wereld van gereedschap,” voegt David Osborne, Vice President Commercial Excellence, toe. “We kijken ernaar uit om samen succes te delen, zowel op als naast het veld.”
“We zijn trots op de samenwerking met STANLEY,” zegt Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV. “STANLEY past perfect bij PSV: betrouwbaar, betrokken en met een sterke focus op support.”
Met deze samenwerking bundelen PSV en STANLEY hun krachten om impact te maken binnen én buiten het stadion.