Business | GoodHabitz verlengt rugsponsorschap met PSV

Business | GoodHabitz verlengt rugsponsorschap met PSV
1 min
PSV1

GoodHabitz, Europese marktleider in online assessments en trainingen, verlengt het rugsponsorschap met PSV. De oorspronkelijke overeenkomst, die liep tot de zomer van 2025, is opengebroken en met twee seizoenen verlengd.

“GoodHabitz helpt fantastisch bij de persoonlijke ontwikkeling van onze spelers en medewerkers. De verlenging van dit sponsorschap onderstreept die waardevolle samenwerking”, zegt Commercieel Directeur Frans Janssen van PSV. “Door de contractverlenging zetten we een belangrijke stap in het versterken van onze gezamenlijke missie om de best mogelijke resultaten te behalen, zowel op als buiten het veld.” 

Ook Milan Hofmans, CRO van GoodHabitz, is blij met de verlengde contractsduur. “Ik ben trots dat we doorgaan met dit succesvolle partnership met PSV", zegt hij. “We zien in binnen- en buitenland de positieve impact van dit partnership. Daar gaan we de komende jaren op doorbouwen, onder meer door met PSV als verbinder verder bij te dragen aan de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers in de Brainport-regio.