Business | Ctac verlengt met drie jaar en wordt official partner PSV Esports

Business | Ctac verlengt met drie jaar en wordt official partner PSV Esports
2 min
PSV1

Ctac en PSV verlengen de samenwerking met drie jaar. Het IT-bedrijf blijft de club zodoende ondersteunen op het gebied van informatietechnologie. Ctac wordt daarnaast official partner van PSV Esports.

In 2021 voegde Ctac zich voor minimaal drie jaar bij de sponsorpiramide van PSV. Sindsdien stond het logo van het Bossche bedrijf op de trainingscollectie van de A-selectie. Doordat beide partijen zeer tevreden zijn, wordt de samenwerking verlengd tot medio 2027. Daarbij wordt Ctac official partner van PSV Esports.

Vernieuwen en moderniseren

PSV Manager ICT, Roy Smits is erg blij met de verlengde samenwerking. “Met Ctac blijven we de komende jaren onze applicaties vernieuwen en moderniseren. In de transitie naar een toekomstige vaste IT architectuur speelt Ctac een belangrijke rol. De samenwerking van de afgelopen jaren heeft een duidelijke meerwaarde opgeleverd voor PSV. Daarnaast werken we nauw samen met Oliver IT, een van de bedrijven binnen de Ctac Group. Dankzij haar product, Oliver Connect, hebben we de beschikking over een stukje technologie die ervoor zorgt dat data-uitwisseling beter en centraler geregeld is.” 

“Met deze verlenging blijven wij PSV ondersteunen om haar digitale ambities waar te maken en zo mee te bouwen aan een toekomstbestendige organisatie”, aldus Gerben Moerland, CEO Ctac Group.

PSV digitaliseert
Commercieel Directeur Frans Janssen sluit zich daarbij aan. “We zijn de afgelopen jaren als voetbalclub verder gedigitaliseerd. We zijn enorm actief met allerlei technologieën die spelers helpen presteren of supporters van de ultieme fanervaring voorzien. Daarbij is digitale ondersteuning van groot belang. We weten dat Ctac altijd levert, dus ik ben blij dat we drie jaar langer met elkaar doorgaan.”