Business | Azerion ontwikkelt nieuwe PSV App en treedt toe tot sponsorpiramide vrouwentak

Business | Azerion ontwikkelt nieuwe PSV App en treedt toe tot sponsorpiramide vrouwentak
3 min
Vrouwen

Azerion ontwikkelt de compleet vernieuwde PSV-app en voegt zich vanaf heden bij de sponsorpiramide van PSV. Het digitale media- en entertainment platform en de huidige naamgevend partner van de Azerion Vrouwen Eredivisie tekent tot de zomer van 2028.

Azerion is tot en met het einde van dit seizoen naamgevend partner van de Vrouwen Eredivisie. Het bedrijf blijft betrokken bij het vrouwenvoetbal  en doet dat vanaf heden ook via PSV. De PSV-app is een belangrijk onderdeel van de samenwerking. Met Azerion Fanzone, hét fan engagement platform voor professionele sportclubs, leagues en bonden, kiest PSV voor een innovatief platform geheel afgestemd op de behoeften van de fans. 

Beste kandidaat
“De samenwerking met Azerion is tweeledig”, vertelt Manager Strategie Damian Bott. “Enerzijds is zij een grote naam in het vrouwenvoetbal, een bedrijf dat het beste met de sport voor heeft. We beschouwen het ook als een goed teken dat Azerion haar betrokkenheid vanaf heden via PSV uit. Anderzijds is het bedrijf de beste kandidaat voor het vernieuwen van onze app. De PSV-app moet voor elke supporter centraal staan in hun ervaring. Daar kunnen zij ons bij helpen”, aldus Bott. 

“Wij zijn ontzettend trots op de samenwerking met PSV", aldus Robbert Oomens, Director of Sports bij Azerion. “Het is fantastisch dat PSV kiest voor Azerion Fanzone. Hiermee bouwen we samen aan een compleet vernieuwde PSV-app die de supporters nog dichter bij de club brengt. Daarnaast is Vrouwenvoetbal wereldwijd een van de snelst groeiende sporten en is voor Azerion van groot belang, mede omdat wij geloven in diversiteit en inclusie. Het is mooi, dat wij ook via PSV, ons steentje kunnen bijdragen aan de verdere groei van het vrouwenvoetbal."

Over Azerion
Azerion is een snelgroeiend digitaal entertainment- en mediaplatform. Met onze gebruiksvriendelijke technologie, wordt het voor adverteerders op een voordelige manier mogelijk om toegang te krijgen tot een wereldwijd publiek. Dankzij de mix van eigen en beheerde content, samen met entertainment en publishing partners, kunnen we een veilige, relevante en kwalitatieve digitale omgeving aanbieden. Met het hoofdkantoor gevestigd in Amsterdam, heeft Azerion diepe wortels in het hart van Europa. Ze geloven in een lokale en persoonlijke aanpak: met teams in meer dan 23 steden wereldwijd staan ze dicht bij de klanten en partners bij het vinden en uitvoeren van impactvolle advertenties.