Awards | PSV, Philips en Sanquin bekroond met prestigieuze ESA Award

Awards | PSV, Philips en Sanquin bekroond met prestigieuze ESA Award
1 min
PSV1

PSV heeft in samenwerking met Philips en Sanquin erkenning gekregen op internationaal niveau. Met de indrukwekkende ‘Bloedverwanten’ campagne sleepten ze brons in de wacht in de categorie Best of Europe.

De ‘Bloedverwanten’ campagne, die werd ontwikkeld door Philips, Sanquin, Golazo Brands en PSV, werd bekroond met de prestigieuze ‘Best of Europe Bronze’ Award. De impactvolle campagne kreeg extra betekenis door de onvergetelijke inzet van PSV-perschef Thijs Slegers. Ondanks zijn ziekte tilde hij de campagne naar ongekende hoogtes met zijn oproep om bloed te doneren. Dit raakte de juiste snaar en resulteerde in maar liefst 4.462 nieuwe donoren – ver boven het doel van 1.913, een getal dat verwijst naar het oprichtingsjaar van PSV.

Het succes van ‘Bloedverwanten’ onderstreept de kracht van de samenwerking tussen PSV, Philips en Sanquin. Ditmaal wordt samen bewezen dat sport en maatschappelijke betrokkenheid elkaar versterken en een blijvende impact hebben.