PSV Uitkaart

Loyaliteitspunten

Procedure loyaliteitspunten

Om onze vaste supporters bij uitwedstrijden niet te duperen is de kaartverkoop voor uitwedstrijden van PSV gebaseerd op een loyaliteitssysteem. Gekeken wordt naar het aantal beschikbare kaarten en het aantal loyaliteitspunten van de overeenkomende plaats op de lijst van geregistreerde uitkaarthouders. Dat aantal kaarten komt in de voorverkoop. De kaarten die daarna over zijn komen in de verkoop voor alle overige uitkaarthouders.

Om gegarandeerd in aanmerking te komen voor een plaats in de kleinste Eredivisie-uitvakken (ca. 400 plaatsen) geldt momenteel (januari 2024) een puntenaantal van 55. Het grootste uitvak in de Eredivisie biedt plaats aan circa 1.400 supporters van de bezoekende club. Daarvoor ligt de grens momenteel op 23 loyaliteitspunten. Ongeveer 6.000 supporters verzamelden tot dusver meer dan 5 punten. Veruit de grootste groep uitkaarthouders, zo’n 17.000 in getal, beschikt over 0 tot 4 punten. Die volledige groep komt in aanmerking voor kaartverkoop ná de voorverkoop.

Na dit seizoen wordt deze procedure geëvalueerd met de klankbordgroep en waar nodig bijgesteld.

Opbouw loyaliteitspunten
Na het bezoeken van een uitwedstrijd worden loyaliteitspunten automatisch toegekend door het systeem. In jouw profiel zie je het aantal loyaliteitspunten wat je opgebouwd hebt.

Voor uitwedstrijden in de Eredivisie en TOTO KNVB beker ontvang je 1 loyaliteitspunt. Voor Europese uitwedstrijden 2 loyaliteitspunten.

Geldigheid loyaliteitspunten
De loyaliteitspunten die je opbouwt met het bezoeken van uitwedstrijden
zijn vijf seizoenen geldig.