PSV Uitkaart

Procedure uitpunten
Om onze vaste supporters bij uitwedstrijden niet te duperen is de kaartverkoop voor uitwedstrijden van PSV gebaseerd op een puntensysteem. Gekeken wordt naar het aantal beschikbare kaarten en het aantal uitpunten van de overeenkomende plaats op de lijst van geregistreerde uitkaarthouders.

Nieuwe voorrangsregeling 2024-2025 (pilot)

  • Kaarten zijn alleen overdraagbaar aan iemand uit dezelfde voorrangsgroep zolang de verkoop loopt.
  • Alle kaarten die niet in de voorrang verkocht worden, zijn extra beschikbaar voor de 10% regeling. Over het algemeen wordt 2/3e verkocht in de voorrangsverkoop.
  • Bij elke uitwedstrijd wordt 10% van de kaarten apart gehouden. Deze 10% wordt verdeeld over 2 groepen:
  • Groep 1 (5%): Van 6 uitpunten tot 1 punt onder de voorrangsgroep. Bijvoorbeeld: de voorrangsgroep moet 40 uitpunten hebben, dan is 5% van het aantal kaarten beschikbaar voor supporters met 6 t/m 39 uitpunten. Groep 2 (5%):0-5 uitpunten
  • Bij de twee verkoopmomenten voor bovenstaande groepen wordt gewerkt met een wachtrij en kunnen per transactie maximaal 4 kaarten besteld worden.

    No show bij uitwedstrijden
    Indien je onverhoopt verhinderd bent, meld je dan uiterlijk 3 werkdagen voor de wedstrijd af bij PSV Kaartverkoop. PSV kan jouw kaart dan opnieuw in de verkoop doen.
    Bij de eerste keer no show zonder afmelding, dan krijg je een waarschuwing.
    Bij de tweede keer no show verliest de supporter een uitpunt.

    Opbouw loyaliteitspunten
    Na het bezoeken van een uitwedstrijd worden uitpunten automatisch toegekend door het systeem. In jouw profiel zie je het aantal uitpunten wat je opgebouwd hebt.

    Voor uitwedstrijden in de Eredivisie en TOTO KNVB beker ontvang je 1 uitpunt. Voor Europese uitwedstrijden 2 uitpunten.

    Geldigheid uitpunten
    De uitpunten die je opbouwt met het bezoeken van uitwedstrijden zijn vijf seizoenen geldig.

    Na dit seizoen wordt deze procedure geƫvalueerd met de klankbordgroep en waar nodig bijgesteld.