Veelgestelde vragen PSV.nl/tickets

Login procedure

Hoe kan ik me registreren?

Indien je een PSV (Seizoen/Supporters/FC PSV/Phoxy) Club Card hebt of al ooit geregistreerd bent geweest in de vorige webshop, is er automatisch een account voor je aangemaakt. Dit is het stappenplan om je account te activeren:

  1. Ga naar de loginpagina;
  2. Klik op wachtwoord vergeten en volg de instructies op de pagina;
  3. Je ontvangt een e-mail met daarin een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen;
  4. Indien je alle stappen hebt doorlopen kun je inloggen.

Hoe kan ik inloggen?

Je kunt inloggen op PSV.nl/ticketaccount met je relatienummer, dit nummer vind je op je (Seizoen) Club Card.

Waar kan ik mijn relatienummer vinden?

Je kunt jouw relatienummer op je PSV (Seizoen/Supporters/FC PSV/Phoxy) Club Card vinden.

Er zijn twee varianten relatienummers;

  • Indien je nummer met ‘04’ begint, voer je alleen de 7 nummers na de ‘0’ in om in te loggen.
  • Indien je nummer met 9 begint, voer je alle 8 cijfers van je relatienummer in om in te loggen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Klik hier om je wachtwoord op te vragen. Volg de instructies op de pagina en je ontvangt een e-mail met daarin een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Indien je alle stappen hebt doorlopen kun je inloggen.

    Tickets bestellen

    Hoe kan ik online tickets bestellen?

    PSV heeft enkele gegevens van je nodig, om een zo goed mogelijke service te bieden. Indien je online toegangskaarten bij ons bestelt, dan worden je gegevens opgeslagen.

    1. Ga naar PSV.nl/tickets
    2. Kies in het overzicht de een wedstrijd
    3. Klik naast de gewenste wedstrijd op ‘nu in de verkoop’ of 'voorrang gestart'
    4. Je ziet nu de plattegrond van het stadion, klik op een vak wat groen is, je hebt nu twee opties:
      a. Geef aan hoeveel kaarten je nodig hebt en klik vervolgens op 'bevestig'. Het systeem selecteert automatisch de beste stoel(en) per vak.
      b. Als je het vak reeds geselecteerd hebt dan kun je zelf je stoel(en) uitkiezen, klik hiervoor op ‘laat mij zelf stoelen kiezen in de plattegrond’
      - Klik op de gewenste stoel(en) in de plattegrond
      - Klik op ‘bestelling afronden’
    5. Je krijgt nu een overzicht van de geselecteerde stoelen, hier kun je, indien van toepassing, ook nog het prijstype per plaats aangeven. Het systeem weet hoeveel tickets je per persoon mag bestellen. Indien je meer tickets wilt kopen dan per persoon met een Club Card is toegestaan, kun je vrienden koppelen. Je kunt op voorhand al andere personen toevoegen in je profiel waarvoor je wilt bestellen. Zorg dat je over de pincode van deze persoon beschikt. De pincode is standaard ‘0000’ tenzij gewijzigd.
    6. Je hebt twee opties:
      a. Bestel meer tickets (voor andere wedstrijden)
      - Herhaal het stappenplan om tickets te bestellen
      b. Klik op 'bestelling afronden
      - Het systeem toont je gegevens en geselecteerde kaarten
      - Kies de gewenste betaalmethode en vervolgens op 'betalen'
      - Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalwebsite van de gekozen
      betaalmethode

    Hoe kan ik in één transactie ook kaarten bestellen voor anderen?

    Per wedstrijd verschilt het aantal tickets dat je per PSV Club Card kunt kopen. Voor een verkoopoverzicht per wedstrijd klik hier.

    Het systeem weet hoeveel tickets je per persoon mag bestellen. Indien je meer tickets wilt kopen dan per persoon met een Club Card is toegestaan, kun je vrienden koppelen. Je kunt op voorhand al andere personen toevoegen in je profiel waarvoor je wilt bestellen. Zorg dat je over de pincode van deze persoon beschikt. De pincode is standaard ‘0000’ tenzij gewijzigd.

      Kan ik via PSV.nl/tickets toegangskaarten bestellen voor rolstoelgebruikers, rolstoelbegeleiders, Family Corner en/of Jongerenrang?

      Het is mogelijk om kaarten voor de Family Corner, vak UU, online te bestellen. Toegangskaarten voor rolstoelgebruikers, rolstoelbegeleiders en voor jongeren t/m 17 jaar op de Jongerenrang zijn uitsluitend verkrijgbaar via PSV Kaartverkoop. PSV Kaartverkoop is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur, op zaterdag van 9.00 uur tot 12.00 uur en op wedstrijddagen vanaf twee uur voorafgaand aan de wedstrijd. Het loket is te vinden bij ingang 11 van het Philips Stadion.

      Kan ik online kaarten kopen voor de sfeervakken?

      Onder de sfeervakken vallen de vakken U, V, W, X, Y en Z. In deze vakken gelden aparte regels. In genoemde vakken waar onze meer fanatiekere supporters een plek hebben is geen sprake van geplaceerd zitten. In deze vakken wordt staan gedoogd en is staan meer een regel dan uitzondering. Deze vakken zijn voor alle thuiswedstrijden in de Eredivisie reeds uitverkocht met PSV Seizoen Club Cards. Bij Europese en KNVB Bekerwedstrijden komen deze vakken wel in de verkoop, houd hier rekening mee met bestellen.

      Hoe ontvang ik mijn tickets?

      Je ontvangt je tickets in een Pdf-bestand per e-mail. Indien het meer dan 2 tickets zijn, dan ontvang je meerdere e-mails.

      Hoe moet ik de tickets thuis printen?

      Per e-mail ontvang je een e-ticket. Dit e-ticket kun je op je smartphone laten scannen bij de toegangspoort of print het uit en neem het mee. Uitgeprinte tickets bevorderen de doorloopsnelheid bij de toegangspoorten. Indien je het e-ticket uitprint, doe dit dan op blanco A4-printpapier, zodat de QR-code goed te scannen is.


      Ik heb online kaarten besteld, kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

      Nee, een online bestelling van toegangskaarten kan niet worden gewijzigd of worden geannuleerd.

      Betalen

      Hoe kan ik bestelde toegangskaarten betalen?

      PSV biedt je de mogelijkheid om te betalen via iDEAL, creditcard, Bancontact Mr Cash, KBC Online (België), ING Homepay (België), Sofort België, Sofort Duitsland en Giropay (Duitsland).

      Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt is?

      Neem contact op met PSV Kaartverkoop, stuur bij voorkeur een e-mail met zo veel mogelijk gegevens naar kaartverkoop@psv.nl.

      Hoe veilig is mijn betaling?

      PSV maakt alleen gebruik van betaalsystemen die qua beveiligingstechnologie het meest actueel zijn. Je koopt je kaarten dus in een veilige omgeving. Alle betalingen worden afgehandeld door Ogone , een bedrijf dat is gespecialiseerd in het veilig verwerken van betalingen via internet. Zodra de betaling is goedgekeurd door Ogone, krijgt PSV de melding dat de betaling is verwerkt.

      Wat is het bezoekadres van PSV Kaartverkoop?

      Je vindt PSV Kaartverkoop bij ingang 11 van het Philips Stadion.

      Gegevens wijzigen

      Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, is dat mogelijk?

      Je kunt je wachtwoord wijzigen nadat je hebt ingelogd met je relatienummer op PSV.nl/ticketaccount. Klik op wachtwoord wijzigen.

      Ik wil mijn e-mailadres wijzigen, is dat mogelijk?

      Als je ingelogd bent op PSV.nl/ticketaccount kun je in jouw profiel je e-mailadres aanpassen.

      Mijn persoonlijke gegevens zijn gewijzigd, hoe kan ik dat melden?

      Als je ingelogd bent op PSV.nl/ticketaccount kun je in jouw profiel je e-mailadres, telefoonnummer en/of adres aanpassen. Indien jouw bankrekeningnummer is gewijzigd, dien je dit schriftelijk of per e-mail door te geven aan PSV Kaartverkoop. Een adreswijziging kun je eventueel ook doorgeven met behulp van het adreswijziging formulier, andere gegevens kun je eventueel per e-mail doorgeven aan PSV Kaartverkoop, via kaartverkoop@psv.nl.

      Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?

      PSV heeft enkele gegevens van je nodig, om een zo goed mogelijke service te bieden. Indien je online toegangskaarten bij ons bestelt, dan worden je gegevens opgeslagen.

      Contact PSV Kaartverkoop

      Wat is het bezoekadres van PSV Kaartverkoop?

      Je vindt PSV Kaartverkoop bij ingang 11 van het Philips Stadion.

      Wat zijn de openingstijden van PSV Kaartverkoop?

      PSV Kaartverkoop is maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur en zaterdag van 09.00 uur tot 12.00 uur geopend bij ingang 11 van het Philips Stadion. Op wedstrijddagen is PSV Kaartverkoop geopend vanaf twee uur voor de aftrap.

      Wat is het e-mailadres van PSV Kaartverkoop?

      Het e-mailadres is kaartverkoop@psv.nl. Indien je een vraag hebt over je bestelling, kun je een e-mail sturen naar kaartverkoop@psv.nl. Vermeld dan zoveel mogelijk gegevens.

      Wat is het telefoonnummer van PSV Kaartverkoop?

      Het telefoonnummer is 040 2505 505, kies optie 1 voor PSV Kaartverkoop.