Nieuws | Sports Exposure tekent overeenkomst met PSV

Nieuws | Sports Exposure tekent overeenkomst met PSV
2 min

Sports Exposure en PSV verstevigen de samenwerking. Het Nederlandse bedrijf is per direct en voor een periode van zeker drie jaar Official Supplier van de club. PSV en Sports Exposure werken al jarenlang naar volle tevredenheid samen.

Inhoud supplierschap
Sports Exposure is specialist op het gebied van TV reclame-uitingen bij sportwedstrijden. Voor PSV verzorgen zij vanaf nu onder meer de invulling van een deel van de LED-Boarding in het Philips Stadion. Verder continueren PSV en Sports Exposure de samenwerking op het gebied van het produceren en leveren van media backdrops, vaste reclameboarding en andere exposure uitingen in en rondom het Philips Stadion en de Herdgang.

Geoffrey Wouters van den Oudenweijer, directeur Sports Exposure: “Wij zijn verheugd om PSV in haar hoedanigheid als topclub nog intensiever aan ons te binden. Binnen onze ambitie om een kwalitatief hoogwaardig TV-exposure aanbod aan onze adverteerders te bieden, past deze samenwerking om merken met (inter)nationale uitstraling via Sports Exposure bij de thuiswedstrijden van PSV zichtbaar te laten zijn.”

Ruud Koedijk, Head of Commerce Sports Exposure, vult aan: “TV-advertising bij sportwedstrijden als medium heeft een groeiende interesse van adverteerders. Zo heeft de Eredivisie zich als interessant (TV) exposure kanaal bewezen met een groot (multi device) mediabereik. Wij streven naar een zo’n compleet mogelijk aanbod en zijn daarom zeer content over deze samenwerking met PSV.”

Over Sports Exposure
Sports Exposure is aanbieder van reclame-uitingen bij sportwedstrijden op televisie, waaronder voetbal en schaatsen. Het productaanbod van Sports Exposure geeft (inter)nationale merken de mogelijkheid om, ter ondersteuning van een sponsorship of als onderdeel van een mediacampagne, haar doelgroep op televisie te bereiken via (digitale) reclameboarding langs de sportvelden. In het verlengde hiervan biedt Sports Exposure een breed pallet aan diensten in de vorm van de creatie/productie-, plaatsing- en beheer van (digitale) reclame-uitingen voor bonden, clubs, stadions, evenementen en merken. Het sportmediabedrijf is actief voor rechtenhouders in de sport zoals de KNVB, de meeste Eredivisie- en Keuken Kampioen Divisie clubs, NOC*NSF/TeamNL en diverse sportbonden. Sports Exposure, opgericht in 2003, is een zusterbedrijf van sportmarketingbureau House of Sports uit Ouderkerk aan de Amstel.