Bavaria | Het bier van Ons PSV

Community care en gastvrijheid zijn belangrijke kernwaarden van de PSV-familie. Een familie waar partner Bavaria naadloos in past. Het van oorsprong Brabantse biermerk staat immers voor het samenbrengen van mensen: Welcome to the family.
Gezelligheid
Directielid Peer Swinkels van Bavaria: ‘Belangrijkste reden voor het drinken van Bavaria bier is het delen van spontane, leuke en vooral gezellige momenten. Daarbij is het belangrijk dat iedereen zich onderdeel van de groep voelt en zichzelf kan zijn. Teamsport is een prachtig voorbeeld waarbij deze verbondenheid tot uiting komt.’
Ambitie over de grens
Zowel PSV als Bavaria streeft naar een rol van betekenis, ook buiten de landsgrenzen. Van de zeven miljoen hectoliter bier die Bavaria jaarlijks brouwt, is zo’n twee/derde bestemd voor de buitenlandse markt. In ruim 130 landen genieten consumenten van Bavaria bier, maar nooit vergeet het bedrijf haar roots: Brabant.
Roots
Die Brabantse achterban wordt mede gevormd door trouwe PSV-fans die voor, tijdens of na thuiswedstrijden genieten van een lekker biertje. Daarnaast biedt het partnership Bavaria de mogelijkheid om relaties uit te nodigen om bij wedstrijden aanwezig te zijn en wordt samenwerking gezocht bij activaties rondom het merk. Voorbeelden zijn de prijswinnende Maradona-commercial in het Philips Stadion en de kans om op de foto te gaan met de PSV-selectie.
Swinkels: “Door samen te ondernemer en te pionieren, zullen we elkaar verder versterken. Daarnaast gaan we zorgen voor meer interactie met onze achterband, zij bieden ons immers een sportief podium van waaruit we onze boodschappen regionaal, nationaal én internationaal verder kunnen verspreiden.”