Uniek esports event PSV en Snickers

Artikel
Uniek esports event PSV en Snickers

Snickers en PSV esports slaan de handen ineen en organiseren een uniek esports event. Op de grasmat van het Phillips stadion kun je op 18 mei 2018 als lid van het Snickers®-team het online opnemen tegen PSV. Of andersom als je dat liever hebt! De chocoladefabrikant ziet de samenwerking met de club als een mooie mogelijkheid om jongeren op een unieke wijze te bereiken.

Elf tegen elf
Snickers® en PSV organiseren, in samenwerking met DutchGameMasters en WeAreBlossom een one of a kind FIFA 18-wedstrijd. Samen gaan we op zoek naar 22 uitverkorenen die op het heilige gras van het Philips Stadion live een FIFA 18 wedstrijd gaan spelen. Guus Pennings, Manager Marketing & Media bij PSV, is erg blij met deze samenwerking en kijkt uit naar deze unieke wedstrijd: "Met Snickers hebben we wederom een prachtig A-merk weten te koppelen aan het esports domein binnen PSV. De basis voor dit partnership is een uitgekiende activatie-strategie waarvan de PSV-fans binnenkort meer gaan zien. Bovendien stelt de bijdrage van Snickers ons in staat om onze alsmaar groeiende esports activiteiten nog verder uit te bouwen", aldus Pennings.

Een nieuwe markt
De doelgroep van esports wordt steeds groter. Marie-Ange Vaessen, Marketing Manager Snickers® Nederland, is daarom blij dat Snickers® de samenwerking is aangegaan met de esports landskampioen: "door deze activatie bieden we een unieke ervaring. Daarnaast koppelen we één van de populairste games van dit moment aan Snickers® op een leuke, bijzondere manier."

Bekijk ook