Energiedirect.nl schiet in de roos bij Bloombox

Artikel
Energiedirect.nl schiet in de roos bij Bloombox

Een lidmaatschap van PSV zorgt voor vele voordelen voor uw bedrijf. Naast het aanbod van mooie wedstrijden kan er gebruik worden gemaakt van verschillende netwerkmogelijkheden. Uit netwerkbijeenkomsten zijn al verschillende samenwerkingsverbanden tot stand gekomen. De hoofdsponsor van PSV, energiedirect.nl, heeft de handen ineen geslagen met Bloombox. De basis van hun partnerschap vond zijn oorsprong tijdens een netwerkevenement van PSV Business in het Philips Stadion.

Bloombox
De 27-jarige Marvin Schrooth groeide op in een echte bloemenfamilie in het Limburgse Meerssen en  richtte vervolgens in 2014 zijn bedrijf Bloombox op. Vanuit één locatie verstuurt Bloombox de bloemen in een mooie en kwalitatieve verpakking door de hele Benelux.  

Energiedirect.nl
Energiedirect.nl is sinds juli 2016 trotse hoofdsponsor van PSV. Jeroen Galiart maakte als sponsormanager van energiedirect.nl de hele rit mee tot aan het hoofdsponsorschap bij PSV en bekleedt deze functie nog altijd. Energiedirect.nl is één van de grote spelers in Nederland op het gebied van energie.

PSV Business en het voetbal verbindt
Volgens Schrooth is PSV Business een verademing voor zijn bedrijf. “Ze hebben een grote Business Club en er is veel potentie voor mij als ambitieuze startup. Het is een kwalitatief netwerk en PSV acteert op het hoogste niveau. Dat geldt ook voor alle bedrijven die zijn aangesloten bij PSV Business. De club en de Business Club zijn een perfecte match in mijn ogen. Er is een divers aanbod in activiteiten, alles is tot in de puntjes geregeld, uitstekende communicatie en een gezellige sfeer, dat vind ik erg belangrijk.”

Galiart sluit zich volledig aan bij de woorden van zijn nieuwe samenwerkingspartner. “Het is een zeer professionele organisatie. Voor de B2B sales van energiedirect.nl is de Business Club erg belangrijk. Begin dit seizoen zijn we begonnen met een nieuw concept ‘Wedden Dat’. Wij gaan een weddenschap aan met een bedrijf dat energiedirect.nl een voordeliger stroom- en gaspakket kan bieden  dan zijn huidige leverancier. Ook het ontvangen van zakenrelaties in het Philips Stadion tijdens een wedstrijd is belangrijk voor ons. Veel mensen zeggen dat ze niet van voetbal houden, maar nadat ze hier zijn geweest hebben ze toch een topavond gehad. Er komt dan af en toe een samenwerking uit voort en dan zie je dat het voetbal verbindt.” Schrooth kan de woorden van Galiart beamen. “Het uitnodigen van zakenrelaties is een mooie bijkomstigheid. Ik heb veel contact met secretaresses en je verwacht het niet, maar zij hebben een geweldige avond. Het is een echte belevenis.”

Aparte samenwerking
Galiart en Schrooth ontmoetten elkaar voor het eerst op een netwerkbijeenkomst van PSV Business. Galiart was meteen onder de indruk van het verhaal van Schrooth. “Ik werd getriggerd door het enthousiasme en het verhaal van Bloombox. Het is een mooi concept en echt iets unieks. Ons contact liep parallel met ons concept ‘Wedden Dat’. Als wij de weddenschap met een bedrijf verliezen en ons energieaanbod dus niet goedkoper was dan hun huidige aanbieder, schenken wij het desbetreffende bedrijf een bloemetje via Bloombox. Als energiedirect.nl lopen we op dat moment eigenlijk een klant mis, maar zo kunnen we het toch tot en positief einde brengen. Het is dus wel eens voorgekomen dat een bedrijf zich alsnog aansloot nadat het bedrijf het bloemetje had ontvangen.”

Voor Schrooth was de totstandkoming van de samenwerking met energiedirect.nl erg bijzonder. “De eerste keer dat ik langs ging bij het kantoor van energiedirect.nl was spannend. Ik hoopte dat we konden gaan samenwerken en dat is uiteindelijk gelukt. Ik ben er heel trots op en ik kan deze grote naam toevoegen aan mijn portfolio en als bedrijf verder groeien.’’

Ook uw zakelijke succesverhaal schrijven?
Nick de Graaf, Sales Manager bij PSV, zegt dat alle relaties binnen PSV Business de mogelijkheid krijgen om zakelijk succesvol te zijn. “Ons doel is om bedrijven die lid zijn van het grootste zakelijke netwerk van Zuid-Nederland met elkaar in contact te brengen. Netwerkevenementen zijn daar ideaal voor en dat laat dit succesverhaal mooi zien.”