GoodHabitz | Opleidingspartner van PSV
GoodHabitz is sinds 2015 lid van de Business Club van PSV en het personeel van de club maakt gebruik van de online trainingsmodules die GoodHabitz aanbiedt. “GoodHabitz is een innovatief, snelgroeiend, echt Eindhovens bedrijf met de ambitie om internationaal nog meer expansie te realiseren. Een perfecte match voor ons”, reageert commercieel directeur Frans Janssen van PSV. Algemeen directeur Maarten Franken van GoodHabitz legt zijn perspectief uit. “Wij kiezen voor deze upgrade, omdat wij PSV zien als een ideale partner om onze nationale positie te verstevigen en onze internationale ambities verder vorm te geven.”
De rol als “Educatiepartner van PSV” is GoodHabitz op het lijf geschreven. GoodHabitz is marktleider in Nederland in online learning en ziet het leven als één groot leerproces. Als je leert, zit je lekkerder in je vel en voel je je fijner, succesvoller en gelukkiger.
De aanpak van GoodHabitz is uniek; klanten krijgen voor hun totale personeelsbestand toegang tot de uitgebreide bibliotheek vol uiteenlopende trainingen. Van Office tot persoonlijke effectiviteit en van positieve psychologie tot communicatie. Zo kan iedereen, in iedere organisatie zich ontwikkelen. GoodHabitz maakt die ontwikkeling zo leuk en laagdrempelig mogelijk.
Die aanpak werkt. In een tijdsbestek van zes jaar zijn 500 grote en middelgrote organisaties klant geworden, waaronder KLM, NS, Ziggo, PostNL, USG People, ABN AMRO, DAF en vele (semi)overheidsinstellingen. GoodHabitz heeft al een bereik van ruim 1 miljoen cursisten opgebouwd. Met het partnership met PSV heeft GoodHabitz het doel nóg meer mensen aan het leren te krijgen.
Inmiddels is GoodHabitz aan een internationale expansie begonnen. In 2017 zijn kantoren geopend in Engeland en Duitsland. In 2018 volgen België, Frankrijk, Oostenrijk en Spanje. Alle trainingen worden momenteel in acht talen vertaald. Het is de ambitie om in 2020 tien miljoen mensen in Europa aan het leren te hebben.