Veelgestelde vragen PSV.nl/tickets

Login procedure

Hoe kan ik me registreren?

Indien je een PSV (Seizoen/Supporters/FC PSV/Phoxy) Club Card hebt of al ooit geregistreerd bent geweest in de vorige webshop, is er automatisch een account voor je aangemaakt. Dit is het stappenplan om je account te activeren:

  1. Ga naar PSV.nl/tickets;
  2. Ga naar Inloggen (rechtsboven);
  3. Vul bij klantnummer je relatienummer in;
  4. Klik op wachtwoord opvragen;
  5. Je ontvangt een e-mail met daarin een tijdelijk wachtwoord;
  6. Ga terug naar PSV.nl/tickets, log in met dit tijdelijke wachtwoord en wijzig je wachtwoord naar keuze;
  7. Je account is geactiveerd en je kunt online tickets kopen.

Hoe kan ik inloggen?

Je kunt inloggen met je klantnummer, dit nummer vind je op je (Seizoen) Club Card. Het klantnummer staat in de barcode, begint met 4 en is cijfer 6 t/m 12 van de barcode. Heb je onlangs een nieuwe kaart ontvangen? Dan staat je klantnummer op je pas boven je naam.

Hoe kan ik inloggen

Waar kan ik mijn relatienummer vinden?

Je kunt jouw relatienummer op je PSV (Seizoen/Supporters/FC PSV/Phoxy) Club Card vinden.

Er zijn twee varianten relatienummers;

  • Indien je nummer met ‘04’ begint, voer je alleen de 7 nummers na de ‘0’ in om in te loggen.
  • Indien je nummer met 9 begint, voer je alle 8 cijfers van je relatienummer in om in te loggen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Ga naar PSV.nl/tickets en voer je E-mailadres of relatienummer in. Klik vervolgens op ‘wachtwoord opvragen’. Je ontvangt een geautomatiseerde mail met daarin een tijdelijk wachtwoord.

Tickets bestellen

Hoe kan ik online tickets bestellen?

PSV heeft enkele gegevens van je nodig, om een zo goed mogelijke service te bieden. Indien je online toegangskaarten bij ons bestelt, dan worden je gegevens opgeslagen. Je kunt bij het registreren aangeven of we je gegevens mogen verstrekken aan sponsors en andere partijen.

  1. Ga naar PSV.nl/tickets
  2. Log in (rechtsboven)
  3. Klik onder de gewenste wedstrijd op ‘bestel’
  4. Je hebt twee opties:
    a. Het systeem selecteert automatisch de beste stoel(en) per vak, klik hiervoor op ‘best beschikbaar’
    - Klik op het vak naar keuze
    - Geef het aantal gewenste kaarten per prijstype aan
    - Klik op ‘bestel’
    b. Je kunt zelf je stoel(en) uitkiezen, klik hiervoor op ‘selecteer stoelen’
    - Klik op het vak naar keuze
    - Klik op de gewenste stoel(en) in de plattegrond
    - Klik op ‘bestel’
  5. Je krijgt nu een overzicht van de geselecteerde stoelen, hier kun je, indien van toepassing, ook nog het prijstype per plaats aangeven. Het systeem weet hoeveel tickets je per persoon mag bestellen. Indien je meer tickets wilt kopen dan per persoon met een Club Card is toegestaan, kun je ‘eigenaars’ toekennen aan tickets. Dit wil zeggen dat je hierbij de gegevens van andere supporters met een Club Card kunt invullen zodat je in één transactie meerdere tickets kunt bestellen. Zorg ervoor dat je beschikt over het relatienummer, postcode en achternaam (zonder toevoegsel) van deze supporters.
  6. Je hebt twee opties:
    a. Ga door met winkelen
    - Herhaal het stappenplan om tickets te bestellen
    b. Ga naar betaling
    - Het systeem toont je gegevens
    - Klik op ‘volgende’
    - Leveringswijze ‘e-Ticket’ wordt getoond, klik op ‘volgende’
    - Selecteer betaalmethode ‘PSV iDeal’ of ‘PSV Creditcard’ -> klik ‘bevestig’
    - Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalwebsite van Ogone

Hoe kan ik in één transactie ook kaarten bestellen voor anderen?

Per wedstrijd verschilt het aantal tickets dat je per PSV Club Card kunt kopen. Voor een verkoopoverzicht per wedstrijd klik hier.

Het systeem weet hoeveel tickets je per persoon mag bestellen. Indien je meer tickets wilt kopen dan per persoon met een Club Card is toegestaan, kun je ‘eigenaars’ toekennen aan tickets. Dit wil zeggen dat je hierbij de gegevens van andere supporters met een Club Card kunt invullen zodat je in één transactie meerdere tickets kunt bestellen. Zorg ervoor dat je beschikt over het relatienummer, postcode en achternaam (zonder tussenvoegsel) van deze supporters.

Kan ik via PSV.nl/tickets toegangskaarten bestellen voor rolstoelgebruikers, rolstoelbegeleiders, Family Corner en/of Jongerenrang?

Het is mogelijk om kaarten voor de Family Corner, vak UU, online te bestellen. Toegangskaarten voor rolstoelgebruikers, rolstoelbegeleiders en de Jongerenrang zijn uitsluitend verkrijgbaar via PSV Kaartverkoop. PSV Kaartverkoop is geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 18.00 uur, op zaterdag van 9.00 uur tot 13.00 uur en op wedstrijddagen vanaf twee uur voorafgaand aan de wedstrijd. Het loket is te vinden bij ingang 11 van het Philips Stadion.

Kan ik online kaarten kopen voor de sfeervakken?

Onder de sfeervakken vallen de vakken U, V, W, X, Y en Z. In deze vakken gelden aparte regels. In genoemde vakken waar onze meer fanatiekere supporters een plek hebben is geen sprake van geplaceerd zitten. In deze vakken wordt staan gedoogd en is staan meer een regel dan uitzondering. Deze vakken zijn voor alle thuiswedstrijden in de Eredivisie reeds uitverkocht met PSV Seizoen Club Cards. Bij Europese en KNVB Bekerwedstrijden komen deze vakken wel in de verkoop, houd hier rekening mee met bestellen.

Hoe ontvang ik mijn tickets?

Je ontvangt je tickets in een Pdf-bestand per e-mail. Indien het meer dan 2 tickets zijn, dan ontvang je meerdere e-mails.

Hoe moet ik de tickets thuis printen?

Doe dit op blanco A4-printpapier, zodat de barcode goed te scannen is.

Ik heb online kaarten besteld, kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Nee, een online bestelling van toegangskaarten kan niet worden gewijzigd of worden geannuleerd.

Betalen

Hoe kan ik bestelde toegangskaarten betalen?

PSV biedt je de mogelijkheid om te betalen via iDEAL of creditcard.

Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt is?

Neem contact op met PSV Kaartverkoop, stuur bij voorkeur een e-mail met zo veel mogelijk gegevens naar kaartverkoop@psv.nl.

Hoe veilig is mijn betaling?

PSV maakt alleen gebruik van betaalsystemen die qua beveiligingstechnologie het meest actueel zijn. Je koopt je kaarten dus in een veilige omgeving. Alle betalingen worden afgehandeld door Ogone , een bedrijf dat is gespecialiseerd in het veilig verwerken van betalingen via internet. Zodra de betaling is goedgekeurd door Ogone, krijgt PSV de melding dat de betaling is verwerkt.

Wat is het bezoekadres van PSV Kaartverkoop?

Je vindt PSV Kaartverkoop bij ingang 11 van het Philips Stadion.

Gegevens wijzigen

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, is dat mogelijk?

Nadat je hebt ingelogd met je relatienummer of e-mailadres op PSV.nl/tickets kun je rechts bovenaan klikken je naam. Hier kun je het wachtwoord wijzigen. Het is niet mogelijk om NAW-gegevens aan te passen. Hiervoor dien je contact op te nemen met PSV Kaartverkoop.

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen, is dat mogelijk?

Het is niet mogelijk om in je profiel je e-mailadres te wijzigen. Stuur een e-mail naar kaartverkoop@psv.nl met hierin je oude e-mailadres, nieuwe e-mailadres en je relatienummer. PSV Kaartverkoop past dit graag voor je aan.

Mijn persoonlijke gegevens zijn gewijzigd, hoe kan ik dat melden?

Indien je persoonlijke gegevens zijn gewijzigd, doordat je bijvoorbeeld bent verhuisd, dien je dit schriftelijk of per e-mail door te geven aan PSV Kaartverkoop. Een adreswijziging kun je doorgeven met behulp van het adreswijziging formulier, andere gegevens kun je per e-mail doorgeven aan PSV Kaartverkoop, via kaartverkoop@psv.nl.

Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?

PSV heeft enkele gegevens van je nodig, om een zo goed mogelijke service te bieden. Indien je online toegangskaarten bij ons bestelt, dan worden je gegevens opgeslagen. Je kunt bij het registreren aangeven of we je gegevens mogen verstrekken aan sponsors en andere partijen.

Contact PSV Kaartverkoop

Wat is het bezoekadres van PSV Kaartverkoop?

Je vindt PSV Kaartverkoop bij ingang 11 van het Philips Stadion.

Wat zijn de openingstijden van PSV Kaartverkoop?

PSV Kaartverkoop is maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur en zaterdag van 09.00 uur tot 12.00 uur geopend bij ingang 11 van het Philips Stadion. Op wedstrijddagen is PSV Kaartverkoop geopend vanaf twee uur voor de aftrap.

Wat is het e-mailadres van PSV Kaartverkoop?

Het e-mailadres is kaartverkoop@psv.nl. Indien je een vraag hebt over je bestelling, kun je een e-mail sturen naar kaartverkoop@psv.nl. Vermeld dan zoveel mogelijk gegevens.

Wat is het telefoonnummer van PSV Kaartverkoop?

Het telefoonnummer is 040 2505 505, kies optie 1 voor PSV Kaartverkoop.