Jaarverslag | Infographic Merchandising

Seizoen 2016-2017 was het tweede volledige seizoen van kledingsponsor Umbro. Daarnaast was het het eerste jaar met shirtsponsor energiedirect.nl op de borst en founder Philips op de mouw. De totale collectie werd verder uitgebreid met een volledige kledinglijn gekoppeld aan zowel de home,  away en third kits.

De omzet van de PSV FANstore en psvfanstore.nl hebben zich dit seizoen genormaliseerd ten opzichte van de voorgaande twee seizoenen waar er sprake was van zowel een Nike farewell kit als een Philips heritage kit. In seizoen 2016-2017 was geen sprake van een kampioenscollectie wat voorgaande twee seizoen wel het geval was en in die seizoenen een positieve omzetbijdrage leverden.

De omzet van de PSV groothandelsactiviteiten heeft een mooie groei doorgemaakt door de populariteit van het merk PSV onder externe retailers. Met name de spaaractie die in de regio Eindhoven is opgezet met Jumbo Supermarkten heeft een positieve bijdrage geleverd.